fbpx

outsourcing kadrowo-płacowy

Twoja gwarancja bezpieczeństwa

Zakres świadczonych usług

Partner Temps oferuje usługi z zakresu: Obsługi kadr i płac, legalizacji zatrudnienia obcokrajowców, pomocy w założeniu firmy, sporządzania korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS

Naliczanie płac

  • W ramach usługi kompleksowego naliczania płac Partner Temps oferuje:
  • comiesięczne naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Klienta;
  •  przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla ZUS, GUS, US, PFRON;
  • rozliczanie czasu pracy i absencji;
  • przygotowywanie raportów ZUS RMUA;
  • realizowanie przelewów na konta pracowników oraz ich dokumentowanie;
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych i rozliczeń PIT-11, PIT-40, PIT- 4R;
  •  zaświadczenia A1;
  • rozliczenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • raportowanie zgodnie z wymaganiami Klienta.

Administracja kadr

W ramach kompleksowych usług administracji kadr Partner Temps oferuje:

  • prowadzenie ewidencji danych osobowych pracowników;
  • prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników;
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów
    kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę,
    wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy; sporządzanie umów
    cywilnoprawnych; prowadzenie dokumentacji BHP (badania okresowe i szkolenia
    BHP);
  • archiwizację dokumentacji pracowniczej byłych pracowników;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy;
  • przygotowywanie wymaganych deklaracji i dokumentów do ZUS, US, GUS itp.;
  • doradztwo kadrowe dla pracowników;
  • przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
  • obsługę kontroli ZUS, US, PIP i innych uprawnionych

Administracja kadr​

Ponadto w ramach obsługi kadrowej Partner Temps dodatkowo oferuje:

  • sporządzanie umów towarzyszących umowie o pracę np.: umowy o zakazie
    konkurencji, o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umowy
    pożyczek z ZFŚS itp.;
  • sporządzanie dokumentów niezbędnych do naliczenia kapitału początkowego (Rp-7);
  • organizowanie szkoleń BHP dla pracowników i pracodawców;
  • administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych

Usługi dodatkowe

Korekty ZUS Partner Temps dostarcza usługę polegającą na dokonywaniu korekt ZUS zarówno w dokumentach rozliczeniowych jak również zgłoszeniowych.
Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:

  • sporządzanie korekt deklaracji zgłoszeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR lub nieprawidłowości stwierdzonych przez Klienta;
  • sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR nieprawidłowości stwierdzonych prze Klienta;
  • sporządzanie korekt na podstawie odrębnych decyzji pokontrolnych;
  • sporządzanie korekt dokumentacji na podstawie decyzji ZUS o konieczności zwrotu nadpłaconych składek z tytułu przekroczenia 30-krotności oraz rozliczenie należnego zwrotu dla pracownika i płatnika składek.

Obsługa zatrudnienia obcokrajowców

Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:

  • ustalenie formy legalizacji pobytu i zatrudnienia obcokrajowca;
  • składanie wniosku o uzyskanie zezwolenia na pracę i innych dokumentów i opłat wymaganych zgodnie z rozporządzeniem MPiPS w sprawie trybu i warunków
  • wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemców;
  • uzyskanie przyrzeczenia pozwolenia na pracę;
  • uzyskanie zezwolenia na pracę;
  • uzyskanie zezwolenia na pobyt czasowy dla członków rodziny.

Main office

ul. Jana Pawła II 9 suite 4
05-500 Piaseczno

Office opening hours:
Monday - Friday: 8:00 – 17:00

Branch in Szynkielew

Szynkielew 37
95-200 Pabianice

Office opening hours:
Monday - Friday: 8:00 – 17:00

@ copyright  PARTNER Temps Sp. z o.o. Sp. k
website by Giraffe Design