Zakres świadczonych usług
Partner Temps oferuje usługi z zakresu: Obsługi kadr i płac, legalizacji zatrudnienia obcokrajowców, pomocy w założeniu firmy, sporządzania korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
Naliczanie płac
W ramach usługi kompleksowego naliczania płac Partner Temps oferuje:
- comiesięczne naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi
- przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Klienta;
- przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla ZUS, GUS, US, PFRON;
- rozliczanie czasu pracy i absencji;
- przygotowywanie raportów ZUS RMUA;
- realizowanie przelewów na konta pracowników oraz ich dokumentowanie;
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych i rozliczeń PIT-11, PIT-40, PIT- 4R;
- zaświadczenia A1;
- rozliczenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- raportowanie zgodnie z wymaganiami Klienta.
Administracja kadr
W ramach kompleksowych usług administracji kadr Partner Temps oferuje:
- prowadzenie ewidencji danych osobowych pracowników;
- prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników;
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów
- kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę,
- wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy; sporządzanie umów
- cywilnoprawnych; prowadzenie dokumentacji BHP (badania okresowe i szkolenia BHP);
- archiwizację dokumentacji pracowniczej byłych pracowników;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- przygotowywanie wymaganych deklaracji i dokumentów do ZUS, US, GUS itp.;
- doradztwo kadrowe dla pracowników;
- przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
- obsługę kontroli ZUS, US, PIP i innych uprawnionych
Administracja kadr
Ponadto w ramach obsługi kadrowej Partner Temps dodatkowo oferuje:
- sporządzanie umów towarzyszących umowie o pracę np.: umowy o zakazie
- konkurencji, o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umowy pożyczek z ZFŚS itp.;
- sporządzanie dokumentów niezbędnych do naliczenia kapitału początkowego (Rp-7);
- organizowanie szkoleń BHP dla pracowników i pracodawców;
- administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
Usługi dodatkowe
Korekty ZUS Partner Temps dostarcza usługę polegającą na dokonywaniu korekt ZUS zarówno w dokumentach rozliczeniowych jak również zgłoszeniowych.
Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
- sporządzanie korekt deklaracji zgłoszeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR lub nieprawidłowości stwierdzonych przez Klienta;
- sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych ZUS na podstawie dokumentu WDR nieprawidłowości stwierdzonych prze Klienta;
- sporządzanie korekt na podstawie odrębnych decyzji pokontrolnych;
- sporządzanie korekt dokumentacji na podstawie decyzji ZUS o konieczności zwrotu nadpłaconych składek z tytułu przekroczenia 30-krotności oraz rozliczenie należnego zwrotu dla pracownika i płatnika składek.
Obsługa zatrudnienia obcokrajowców
Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
- ustalenie formy legalizacji pobytu i zatrudnienia obcokrajowca;
- składanie wniosku o uzyskanie zezwolenia na pracę i innych dokumentów i opłat wymaganych zgodnie z rozporządzeniem MPiPS w sprawie trybu i warunków
- wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemców;
- uzyskanie przyrzeczenia pozwolenia na pracę;
- uzyskanie zezwolenia na pracę;
- uzyskanie zezwolenia na pobyt czasowy dla członków rodziny.